У випадках повернення по гарантії або необхідності проведення гарантійного ремонту всі дані для звернення є у гарантійному листі.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона. Щоб уникнути можливих непорозумінь необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації усі документи, які додаються до товару в момент його продажу.
Претензії споживачів можуть бути представлені протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Гарантія не поширюється на вироби з ушкодженнями, які виникли:
- в результаті значних порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації (у тому числі в результаті пошкодження серійного номера на товарі при наявності такого);
- якщо ремонт виробу був здійснений особою, не уповноваженою виробником або магазином;
- в результаті неправильного підключення, а також нестабільності електромережі, які перевищують встановлені українським стандартом норми;
- через значний негативний вплив навколишнього середовища (природних явищ).